خدمات پس از فروش مجموعه آب مارکت

مهم ترین بخش هر شرکتی جهت خدمات رسانی و رضایتمندی مشتریان بخش خدمات پس از فروش است. شرکت نگین تصفیه مهاب (آب مارکت) بااستفاده از تخصص و تجربیات مدیریتی ، تکنسین ها  و واحد خدمات پس ازفروش در پیشیرد اهدافی چون رضایتمندی بیشتر مشتریان خود گام برداشته  است. از این رو توانسته ایم با بکارگیری  از تجربیات تخصصی تکنسین ها، واحد خدمات را همانند بخش های دیگر مجموعه آب مارکت، بیش از پیش مورد رضایت مشتریان قرار دهیم.

نکته: خدمات پس از فروش مجموعه آب مارکت محدود به تهران نمی باشد. شما می توانید از تمامی نقاط کشور از خدمات ما با استفاده از متخصصین مجرب این مجموعه بهره مند شوید.

 

 

گارانتی خدمات طلایی شرکت

قابل ذکر است که تمامی دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی و نیمه صنعتی ، دارای 18 ماه گارانتی طلایی شرکت می باشند. علاوه بر آن 10 سال خدمات پس از فروش نیز دارند.

همچنین اگر دستگاه و قطعات شما در کارکرد دچار مشکل شد، به راحتی می توانید با کارشناسان فنی آب مارکت تماس حاصل نمایید. چنانچه از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین موفق به رفع مشکل نشدید، تکنسین های شرکت در اسرع وقت به محل موردنظر شما جهت رفع ایراد حضور پیدا خواهند کرد. البته مواردی همچون: رفع ایراد دستگاه ، تعویض قطعات و… در مدت زمان 18 ماه گارانتی طلایی شرکتی، بصورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه ایاب و ذهاب انجام می شود.

پرداخت در محل پس از ارسال و نصب

مجموعه آب مارکت جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و انجام خریدی مطمئن از دستگاه ها، امکانی را فراهم کرده است که پرداخت شما آخرین مرحله از خریدتان باشد:

  • مرحله اول) ارسال دستگاه تصفیه آب از شرکت.
  • مرحله دوم) نصب رایگان توسط نماینده خدمات شرکت.
  • مرحله سوم) ارائه فاکتور فروش معتبر وکارت گارانتی.
  • مرحله چهارم) تایید و رضایتمندی کامل نسبت به خدمات.
  • مرحله پنجم) پرداخت و تسویه کامل.